I want something good to die for

Bio med Jens i Fredag, Gulleponken bjö på middagoch bio =] Det vart då 2012 (premiären) Tyckte den va klart mycket bättre än va rykterna har sagt. Jag rekomenderar att ni ser den på bio, det va ganska häftigt faktiskt.
2012 i 3D skulle vare en hit tror jag.
Anyway jag satt och grät typ mesta dels faktiskt , riktigt stark och fin. elr tragisk kanske är mer rätta ordet..
Jag är ju livrädd för att dö, och skit skrajj för klimat förändringarna...
Jag satt typ och tänkte på att jag inte ville dö utan pojken, sant så sant.
Återigen ett Anyway..

Idag är jag ledig och sitter på skolan ,har spelning om en halvtimme, lite nervi då Jens pappa ska komma och filma ! =O och jag som är sååå hes.
Har redan haft en spelning tidigare imorse så det kan ju egentligen bara gå bättre.

Lite mer om musik kanske jag kan bju på , Jag jobbar på min tredje låt. Den är speciellt gjort till Isabell min käära vän.
Jag ska till nordmaling ikväll ovh repa, fullt upp med musiken , äntligen händer de lite saker! =)


Right now
Live Nirvana Come as you Are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0