I'd do it again if I could.

Va ju Ledig igår som sagt så de va extra jobbigt att kliva upp idag , Som tur var så vare ganska slapp dag. Gjorde några Hallonbakelser så sjuuukt goda dom måste vara .
Krispig botten med choklad och en vanilgklick på, Spritsa grädde över de och täck me hallon , undeeerbart <3 Gjorde ca 36st och att doppa handen i frysta hallon kyler ganska gott måste jag säga =) Mockabakelser och Krämbullar, chokladlängder och apelsinkransar m.m härreligen som man står i .



Humor
Det var en björn ett lejon och en gris.
Björnen sa att om jag morrar så skakar alla av rädsla.
Lejonet sa att om jag morrar så flyr alla.
Då sa grisen:
Det är väl inget, om jag nyser så går hela världen och vaccinerar sig

xD

Oasis Stop crying your heart out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0