It sounded like an earthquake

22.22 önska dig något.

Sjuukt trött jag är idag, har stressat som en galning.. praktiken,stallet,hämta dricka och sen hinna hem och duscha slänga i mig mat och sticka på en Musikal med Jens på midgård =)
Det va faktiskt riktigt trevligt, sjuukt duktiga elever alltså. "Musikalen" utspelades lite i en kyrka eller något, man mötte drogmissbruk, otrohet och krimminalitet. Det va en ganska rörig handling måste jag säga, men sjukt duktiga dansare,musiker åsså vidare.
Tyckte det va ganska roliga låtval vilket gjorde de som.. Aah ganska intressant.

Nää jag är sjukt taggad på att dra igång nå galet me bandet på måndag =)

Imorgon är det sista dagen på nybro konditori.. Ullas nästa då.


Right now.
Queens of the stone age

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0