When you know , you know

Nu vare ju ett tag sen. Jag har inget internet så nu sitter jag hos Isabell i hennes nya lägenhet =)
Det har som inte hänt så mkt. Mitt busskort har blivit stulet och min Mp3 hittades under min soffa med några andra hörlurar, jag tackar och bockar för dom va jätte bra =)
En kompis cykelnycklar försvann... Bland mina vänner.
Jag fick ffeeeeta snefyllan när det där kom fram. jag grät och slogs och Jaa,, baara pinsamt =] ajja det är en ny helg om en vecka.
Det jag lärt mig av det är att aldrig stya fest då du inte ens kan lita på dina egna vänner =)

Nytt rekord på Ullas, 178 ägg, fett drygt och fiin fiina sår på tummarna ,

Right now Cas Haley Walking on the moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0