I Love you I Love you I Love you.

Nu blir det lite äktenskaps tips !
En klassisk top 3 lista på saker jag tycker är viktigt att det fungera för ett dunder förhållande
1. Komunikation
2. Förtroende
3. Engagemang -> Du kanske inte är intresserad av fotboll, men gå å titta på hans matcher någon gång. Det uppskattas
Tips !
Skriv söta små lappar till varandra. Du kanske börjar skolan eller jobbet innan pojken din. Lämna då en liten lapp på köksbordet där de står att du älskar honom, eller att han är så söt när han sover. Något fint och gulligt. Jag lovar att hans dag börjar med ett leende på läpparna och de kommer din dag också att börja med en vacker dag!
Samma sak om han kanske är på lite dåligt humör eller bara om du känner för de. Det är faktiskt mysigt !
Jag har då så himla tur jag.. Att jag började träffa Mattias igen och vart tillsammans med honom är nog det klokaste jag gjort.
Vi finns alltid där för varandra och jag kan säga hur korkade saker som helst (vilket händer ibland =P ) och han skrattar och försöker förstå, och det är fint. Att han alltid försöker vad det än är.
Jag tog med han på Stepmuskel på Iksu (han kommer aldrig bli en dansare) men oj så duktig han var! som ensam kille kämpade han på med den där bökiga konditions koreografin.
Jag vet att han inte tycker det är roligt att följa med mig till stallet, men ibland gör han de för att hjälpa mig så det går snabbare (om de nu går snabbare kan diskuteras). Han är så duktig! Självklart går jag och ser hans fotbollsmatcher då också, även fast jag aldrig har lyckats klä mig tillräckligt och är stel som en pinne för jag ha fryst så mkt =P Men what to do. Han tycker det är trevligt då jag följer med på Match, och jag tycker de är trevligt då han är med mig i stallet =)
Saken är den att jag älskar denna pojke så oerhört mycket, den dagen vi får leva tillsammans kommer bli den bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0