She moves in her own way

Gud så skönt att vara ledig idag, hade möte imorse och nu ska veterinären komma och kolla på bäbis hästen och Pughen. Ikväll ska jag banne mig dra med mig pojken till Iksu ! Nu blir de sista spurten och hopp på att odla mer energi ;) haha , 

Det närmaste två veckorna har jag två uppgifter :
1. Jag ska lära mig att vara i nuet, och hur ska de gå till? Jag ska granska min omgivning på väg till skolan. Känna efter hur de luktar, om solen värmer, hur det känns att gå , hur gräset ser ut hur träden ser ut.
Jag ska även dricka medvetet. Hur smakar de egentligen? hur känns det?

Detta ska hjälpa mig hantera stress, vad tror ni ?

2. Jag ska lägga min kl 10 varje kväll ( förutom helger ;P )

Vad säger ni, tror ni jag klarar detta på två veckor ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0