Sunday everyday of the week

Detta är första Söndagen jag inte gått å tänkt " Fan de är skola imorgon " , vilket känns underbart. Jag har som hunnit med allt idag. Duschat, slööat , städat, farit ut på ragga runda med Mattias, äti på Frasses , äti go mjukglass , kolla på serier, tränat, bastat och nu sitter jag i sängen och lyssnar på Classisk musik. Underbart ! =)

Idag låg även jag och Mattias och såg på övernaturliga fenomen och jag killade Mattias i örat ( för jag vågade inte se )
Han sa då att han skulle skrämma mig om jag inte slutade, och jag fick han tillslut att Lova. Trodde jag ! 
Han skrämmde mig då de va som mest spännande och jaa, jag Flög upp i taket.
Resultatet av detta var att jag vart så arg att jag puttade ner Mattias från sängen och skrickade ut han ur rummet, så arg var jag !

Jag har faktiskt tillome haft ro att fota under dagen också ! Take a look 




jag fick faktiskt ett efterlängtat påskägg i helgen ! =]


Sundaebägare med Choklad topping !


Måste jag säga något mer ?

Hard working

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0