The games we play

Tisdag.... Jag tror jag har börja få världens humörsvängningarna. Under dagen idag kändes det som att jag skulle kunna göra vad som helst och allt var på topp... Nu klockan 21.55 sitter jag i soffan och deppar, Jag lyckas verkligen inte pyssla ihop någonting, jag har inga pengar, får inget jobb, mina favorit jeans har gått sönder, jag ska på möte imorgon. Jag har en sån här konstig känsla i kroppen, ont i magen, en klump i halsen och nästan lite gråt bakom ögonen...

Thats it! nu pratar vi om något annat. Idag hade vi temadag =) Som handlade om jämställdhet, ganska intressant måste jag säga, vi såg en film som heter Lilja 4-ever som var riktigt stark och hemsk. Efter denna skoldag varte fika med Lisa och nu har jag äntligen fäärgat håret ! =)

Jag satt och klicka runt på andra bloggar och jaa, umeå är vväldigt tråkigt, och speciellt om man inte har några pengar som de flesta ungdommar inte har. Vi skulle behöva nya affärer,billigare lägenheter, fler gratis ungdoms ställen som inte känns så jävla töntiga... Jaa.. hur ska de gå för umeå ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0