It takes a fool to remain sane

Idag fyller Emma 18 år ! Grattis till henne =)
Jag tog faktiskt ledig idag då jag vart hos läkaren och så passade jag på att handla en lite present till Emma :)
Det är ju valborg ikväll, jag och Mattias har inga större planer faktiskt. Vad gör ni på valborg?

Jag var ju faktiskt och piercade mig igår ! och JA det gjorde ont =P Tänkte bju på en dålig bild ;)
Piercingen är ganska lång, det är för att underlätta omde sväller upp och jag ska kunna rengöra ordentligt.
Som sagt så gjorde det jätte ont då han tog tag med tången, det gjorde ondare än själva hålet. sen när de va över så gick allt bra, hade inte ont eller något förrän jag skulle rengöra.
Jag är då Suuuper nöjd  =D 

Jag bakade också en tårta åt min moster igår ! Satt upp till halv 11 och bakade igår =P fy se jobbigt.
Bra varte då =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0