And thats it

Nu är det måndag kväll och min Älskling är på väg hem från Fotbollsträningen. Vi var lediga idag för utvecklingssamtal vilket betyder att jag ränt runt som en tok överallt ! från skolan till sjukan, stan och sen ersboda för att sedan gasa hemåt för en trevlig middag med hela högen.

I fredags var det  Tjej kväll i Hissjö och de var då huur mysigt som helst. Även fast jag somna innan filmen ens börja =P Jag vaknade av alla snyftande flickor i soffan =]
Lördagen var då den lugnaste på evigheter. Jag och Mattias var bara hemma och latade.
Söndagen kom med solsken! tvätta,städa en efterlängtad promenad i solskenet och ett träningspass på kvällen.
Jaa helgen var hur skön som helst måste jag säga, men nu är det back to work..


Bloggen är under "reperation". den ser för gräslig ut just nu om du ursäktar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0