I might like you better if we slept together

Nu äntligen är det lov! Dagen har bjudit på massa skojsigt måste jag säga, Temadag,Bak, Musik och en mysig promenad. 
I bageriet gjorde vi Påskstubbar och något vörtbröd =S Snabbt och smidigt gick det ! riktigt kul.
Sen vart man bjuden på musik av några riktigt duktiga musiker ( som jag tyvärr tappade namnet på för stunden ) Och även min Älskling spelade gitarr med några polare =) Han är så duktig min man =) Det var andra gången han spelade upp inför publik (skolan) och han har stått och haft workshop och Nu klockan tio på kvälln sticker han iväg på fotbollsträning då han var så trött. Han är bäst.

Nu mot kvällen vart det ännu mer musik då Lisas pojkvän som går Musik linje på JB hade någon specialgrejj ikväll med spelningar å mys =)

Tänkte bju på lite bilder å sånt vackert =)






Fråga Olle var faktiskt på våran skola idag och svarade på våra frågor.
Gubben är så galet rolig alltså =)
En riktig höjdare att ta honom till Östra på temadagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0