Get your fat as over here

Snart är äntligen skol stressen över!
Det är en sån strålande sol nu för tin, tror föritusiken jag fått färg tillome !
Jag måste dock tacka mina brudar för att dom njuter av livet precis som det är =P





Vi har ju haft lite prov i bagerit på sista tiden, i veckan gjorde jag ett dessertprov, jag gjorde CappuccinoMuffins, riktigt smarriga. Dom var inte alls svåra att göra, vart nöjd faktiskt . fick ett VG i betyg =) exprimenterade lite med dekorationerna och jaa,,, jag vet egentligen inte vad som vart bäst men =P
Nästa vecka ska jag då göra om dom och fixa till receptet bara , kan ju lägga ut receptet... ?

Jag och Mamma har äntligen hittat ett gemensamt intresse. Nämligen tårtor och dekorationer , bakverk och tramms. Det enda mamma gör på internet är att kolla olika tekniker och designer på tårtor numera, Och tänka sig att jag går livsmedels linjen då ? haha.
Vi hjälptes åt att göra en tårta ikväll iaf, mamma gjorde väl se meesta förutom dekorationen ( tårtan är inte runt som sagt, mamma gjorde den =P )
Det var faktiskt riktigt mysigt att pilla med choklad med henne ikväll =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0