late night heartbroken blues

Gud vad det blåser kallt idag ! Riktigt kallt faktiskt.

Ikväll ska jag till stallet , hoppas jag inte blåser bort.. Funderar på vad jag ska bjuda mig själv på för lunch.. Det finns inte mycket intressant i mitt kylskåp, blir väl fattiga riddare igen xD
Det är riktigt gott! för er som inte vet hur man gör:

Vispa ihop
1ägg
1/2 tsk salt
3tsk socker
1,5 dl mjölk 
1/2dl vetemjöl.

Sen doppar du valfritt bröd i smeten och steker.
Smarrismaskens !

Nu närmar sig ju också JUNI månad! Och va händer då ?? Joo Natta fyller 18 ;) tjoohoo.
Juni består av en massa tokigheter för mig del:
Brölopp
18års dag
Skolavslutning (studenten för Älskling )
Krogen
Partajj
Midsommar
Jaa nu orkar jag inte fortsätta =P



Tagga gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0